شهرداري سمنان در نظر دارد بر اساس بودجه سال 1399 پروژه هاي ذيل را با مشخصات و شرايط مندرج در اسناد مناقصه واگذار نمايد اشخاص حقوقي واجد شرايط در صورت تمايل به همكاري مي توانند جهت دريافت اسناد مناقصه به اداره پيمان و رسيدگي شهرداري سمنان، به آدرس : سمنان – بلوار سعدي – شهرداري مركزي سمنان – طبقه همكف مراجعه نمايند.
رديف | عنوان پروژه | صلاحيت و رتبه | برآورد اوليه(ريال) | مبلغ تضمين (ريال) |
1 | رفت و روب و جمع آوري زباله در سطح ناحيه1 | ………. | 45.000.000.000 | 2.250.000.000 |
2 | رفت و روب و جمع آوري زباله در سطح ناحيه2 | …………. | 48.000.000.000 | 2.400.000.000 |
3 | رفت و روب و جمع آوري زباله در سطح ناحيه3 | ………… | 42.000.000.000 | 2.100.000.000 |
4 | هدايت آبهاي سطحي | حداقل ابنيه | 6.000.000.000 | 300.000.000 |
1- جهت خريد اسناد مناقصه مي بايست مبلغ 500.000 ريال به شماره حساب 1006261464 نزد بانك شهر شعبه سمنان بنام شهرداري سمنان واريز گردد.
2- مهلت دريافت اسناد مناقصه از زمان درج آگهي تا پايان وقت اداري مورخ 5 / 9 / 99 مي باشد.
3- مهلت ارسال پيشنهادات تا پايان وقت اداري مورخ6 / 9 / 99 و فقط از طريق پست پيشتاز امكان پذير مي باشد.
4- مهلت پاسخگويي تا پايان وقت اداري مورخ5 / 9 / 99 از طريق شماره تلفن 33329102 -023 داخلي 121 مي باشد.
5- پيشنهادها در ساعت 14:30 مورخ 9 / 9 / 99 در شهرداري مركزي سمنان بازگشايي مي شود.
*** مدت آگهي مناقصه ” خريد زمين جهت احداث ساختمان آتشنشاني ” تا 29 / 8 / 99 تمديد مي گردد و شركت كنندگان مي توانند تا تاريخ مذكور اسناد مناقصه را از طريق پست پيشتاز ارسال نمايند و زمان باز گشايي پاكات مناقصه فوق الذكر راس ساعت 14:30مورخ 2 / 9 / 99 خواهد بود
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان