شهرداري سمنان در نظر دارد بر اساس بودجه سال 1399 پروژه هاي ذيل را با مشخصات و شرايط مندرج در اسناد مناقصه واگذار نمايد اشخاص حقوقي واجد شرايط در صورت تمايل به همكاري مي توانند جهت دريافت اسناد مناقصه به اداره پيمان و رسيدگي شهرداري سمنان، به آدرس : سمنان – بلوار سعدي – شهرداري مركزي سمنان – طبقه همكف مراجعه نمايند.
رديف | عنوان پروژه | صلاحيت و رتبه | برآورد اوليه(ريال) | مبلغ تضمين (ريال) |
1 | جابجايي پل عابر پياده حكيم الهي | ……….. | 8.000.000.000 | ۴۰۰۰۰۰۰۰۰ |
2 | اجراي عمليات عمراني باقيمانده سمينا فازنهايي | حداقل ابنيه | 10.000.000.000 | 500.000.000 |
1- جهت خريد اسناد مناقصه مي بايست مبلغ 500.000 ريال به شماره حساب 1006261464 نزد بانك شهر شعبه سمنان بنام شهرداري سمنان واريز گردد.
2- مهلت دريافت اسناد مناقصه از زمان درج آگهي تا پايان وقت اداري مورخ 21/ 11 / 99 مي باشد.
3- مهلت ارسال پيشنهادات تا پايان وقت اداري مورخ 23 / 11 / 99 و فقط از طريق پست پيشتاز امكان پذير مي باشد.
4- مهلت پاسخگويي تا پايان وقت اداري مورخ 21 / 11 / 99 از طريق شماره تلفن 33329102 -023 داخلي 121و 158 مي باشد.
5- پيشنهادها در ساعت 14:30 مورخ26 / 11 / 99 در شهرداري مركزي سمنان بازگشايي مي شود.
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان