شهرداری سمنان براساس بودجه سال ۱۴۰۲ در نظر دارد پروژه با مشخصات و شرایط مندرج در اسناد مناقصه را به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید،در صورت تمایل به همکاری میتوانند جهت دریافت اسناد مناقصه به سامانه تدارکات الکترونیک دولت(ستادایران) مراجعه نمایند.
| ردیف | عنوان پروژه | صلاحیت و رتبه | برآورد اولیه(ریال) | مبلغ تضمین (ریال) |
| ۱ | تجدید مناقصه احداث مجموعه اداری و خدماتی سوله چند منظوره کومش | ۵ ابنیه | ۲۸،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ | ۱،۴۰۰،۰۰۰،۰۰۰ |
| ۲ | پیاده رو سازی ضلع جنوبی بلوار ۱۷ شهریور | ۵ ابنیه | ۱۱،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ | ۵۵۰،۰۰۰،۰۰۰ |
۱- تاریخ انتشار در سامانه ستاد ۲۲/ ۴/ ۱۴۰۲ از ساعت ۹:۰۰ میباشد.
۲- مهلت دریافت اسناد مناقصه از زمان درج آگهی تا ساعت۱۴:۰۰ مورخ ۳۱/ ۴/ ۱۴۰۲می باشد.
۳- مهلت ارسال تضمین و شرکت در مناقصه تا ساعت۱۴:۰۰مورخ ۱۰/ ۵ / ۱۴۰۲بوده و فقط از طریق پست پیشتاز امکان پذیر می باشد..
۴- مهلت پاسخگویی تا ۱۲:۳۰ مورخ ۱۰ / ۵/ ۱۴۰۲ از طریق شماره تلفن ۳۳۳۲۹۱۰۲ -۰۲۳ داخلی ۱۲۱و ۱۵۸ می باشد.
***پیشنهادها در ساعت۱۲:۰۰مورخ ۲/ ۵/ ۱۴۰۲در شهرداری مرکزی سمنان بازگشایی می شود
